.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:
دعوت از رئیس‌ جمهور برای سخنرانی در کنگره 10 هزار شهید مازندران
شمال نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: از رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران دعوت شده است.
دعوت از رئیس‌ جمهور برای سخنرانی در کنگره 10 هزار شهید مازندران

به گزارش شمال نیوز، محمدتقی شاه‌چراغی امشب در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران اظهار داشت: این کنگره رخداد بزرگی فرهنگی کشور در حوزه ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: شورای سیاست‌گذاری کنگره از سال 90 برگزار شد و جلسات متعددی برای برگزاری کنگره تشکیل شد و 26 کمیته نیز برای برگزاری کنگره تعریف شد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران زمان برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی کشور را 12 دی‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: تا قبل از برگزاری کنگره برنامه‌های متعددی در استان مازندران پیش‌بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندار هر شهرستان رئیس ستاد شهرستان‌ها است و سیاست‌گذاری برنامه‌ها در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

شاه‌چراغی با اعلام اینکه بیش از 2 هزار و 200 یادواره شهدا در مازندران برگزار می‌شود، گفت: با توجه به برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران امسال در بیش از 6 هزار نقطه استان مازندران برگزاری یادواره شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه 50 یادواره استانی در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: از 12 آذرماه تا 12 دی ماه هر روز در سطح استان مازندران برنامه‌ای را با موضوع فرهنگ شهادت در دستور کار داریم.

وی مکان برگزاری کنگره شهدای استان مازندران را مصلی بزرگ مرکز استان مازندران اعلام کرد و گفت: دعوت از رئیس جمهور برای حضور در این کنگره در دستور کار قرار گرفت که برای هماهنگی نیاز است، استاندار در این زمینه هماهنگی لازم را انجام دهد.

این مسئول با اعلام اینکه برای برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران و نیز احداث پارک موزه دفاع مقدس 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، گفت: زمینه تحقق این اعتبارات در استان مازندران باید فراهم شود./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 12 آبان 1392
خسته نباشی سردار ...
نا شناس 13 آبان 1392
بسیار عالی
نا شناس 13 آبان 1392
خدا قوت بر تمامی سپاهیان جمهوری اسلامی ایران
سهراب غضنفری 14 آبان 1392
باسلام بنده به اتفاق دوستان در جلسه ای که دیروز8/13 در پارک موزه دفاع مقدس و در کنار مزار هشت شهید گمنام برگزار شد شرکت کردم واقعا فضا بسیار عالی حالو هوای جبهه و جنگ رو میداد جاداره از سردار ارشد سپاه استان سردار شاهچراغی و همچنین مدیرکل حفظ وآثار ارزشهای دفاع مقدس استان جناب آقای زارعی تشکر ویژه داشته باشم .خداقوت دست مریزاد.غضنفری از بیمارستان زارع ساری
نا شناس 15 آبان 1392
با سلام و خدا قوت
بهتر است مهمان ویژه این مراسم جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد باشند که با مردم و خانواده های شهدا مأنوسند و سخنان ایشان از صمیم قلب است.
نا شناس 15 آبان 1392
کاش جلیلی شهید زنده را دعوت می کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.